TORORORO IN POSEN!

20:03


otóż tak, udało mi się pojechać na koncert uwielbianego przeze mnie toro y moi do poznania. wrażenia niesamowicie pozytywne. koncert prześwietny, niedosyt wielki, a sam chaz...bardzo miły, bardzo otwarty i przeskromy chłopak! udało mi się z nim chwilę porozmawiać i jestem pod ogromnym wrażeniem jego osoby! oczywiście nie przepuściłam okazji poproszenia o autograf (a nawet dwa), więc dozgonna pamiątka pozostaje w mym posiadaniu! cóż więcej można powiedzieć...po prostu toro wracaaaj!

dla tych, którzy nie mieli okazji być na żadnym polskim koncercie toro y moi (a były one w krakowie, warszawie i poznaniu właśnie), na pocieszenie podaję listę utworów (pewnie w troche przypadkowej kolejności), które udało mi się zapamiętać (zawsze to coś)...no i oczywiście moja zdobycz autografowa!

1. new beat
2. go with you
3. got blinded
4. how i know
5. still sound
6. blessa
7. you hid
8. talamak

***
a na bis...low shoulder!

***

***
a na koniec kilka nowości i informacji. zapraszam na mojego i parasoli bloga modowego http://marilyn-nomore.blogspot.com/ !!! oraz coś dla fanów muzyki, również w formie wizualnej http://vimeo.com/atogrzywa/likes. enjoy!!!

You Might Also Like

2 komentarze