ENCHANTED HUNTERS

17:21

dziś z cyklu dobre bo polskie. po tym jak wielką, pozytywną niespodzianką okazał się być dla mnie ul/kr, których płytę zasłuchałam już chyba do granic możliwości, całkiem przypadkiem wpadł mi w ręce/ucho utwór ladybug. co się okazało nagrali go enchanted hunters - polski (co zawsze mnie cieszy i napawa dumą i nadzieją) zespół, założony przez małgorzatę penkallę wraz z patrykiem zieliniewiczem i magdą gajdzicą. co mnie urzekło w ich utworach to ten magiczny, folkowy powiew melodii i nieprzewidywalność oraz to, że swoją muzyką dają nam szansę trochę się odrealnić. polecam, więc serdecznie enchanted hunters - peoria.

a tu ich soundcloud -> http://soundcloud.com/enchanted-hunters 



***

*** 

 

You Might Also Like

5 komentarze

  1. mocno pozytywni. Nie znałam - dzięki za polecenie! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. super znalezisko :D

    już mi się podoba np. piosenka Ladybug

    OdpowiedzUsuń
  3. cieszę się bardzo, że wam też się podoba :) ladybug faktycznie, kradnie serce:) moje, nawet już po pierwszym przesłuchaniu <3

    OdpowiedzUsuń
  4. czekam na jakieś nowe znaleziska :D

    OdpowiedzUsuń