30 and fabulous!

20:39

30 urodziny to naprawdę ważny dzień. Ja już mam go za sobą i nawet zdążyłam się już przyzwyczaić do mojej 3 z przodu (trzydziestka jest super!), no ale czas przyszedł na moją przyjaciółkę Agatę. Miała być impreza, miało być wyjątkowo, musiałam wymyślić prezent. Długo się zastanawiałam i w końcu...tak, to było to. Postanowiłam namalować portret Agaty oraz jej psiaka. Agata wprowadziła się niedawno do nowego mieszkania, więc stwierdziłam, że obraz, będzie czymś na pewno trafionym. Zrobiłam mały rekonesans co do kolorystyki wnętrza, wygrzebałam portretowe zdjęcie i zaczęłam rysować.

Cały portret postał w formie cyfrowej jako rysunek na iPadzie. Później wydrukowałam go na płótnie. Efekt był świetny, prezent trafiony...a jubilatka zadowolona, co było dla mnie najważniejsze!


zadowolona jubilatka!


You Might Also Like

0 komentarze