DZIEJE SIĘ, DZIEJE...

21:30

czyli moje top 3 ostatniego tygodnia (a nawet dwóch). działo się, działo, więc dziś dwa niezwykłe eventy oraz inspiracja modowa.



pokaz parasoli i poli ilowicz to w tym tygodniu mój absolutny numer jeden! nie dość, że dziewczyny są niezwykle zdolnymi projektantkami to jeszcze ja mogłam zmierzyć się z wyzwaniem oprawy graficznej, scenografii i muzyki na pokazie. dziewczyny i ich projekty wypadły doskonale, kolejny pokaz w planach, no i co dla mnie osobiście najważniejsze, nasza dalsza współpraca również się przedłuży! mówiąć krótko- pełna satysfakcja!






łódź.cały wyjazd i całe doświadczenie było zdecydowanie niezwykłe. fashion week, design week i główny cel mojej podróży OSSA dały mi naprawdę dużo. dzięki jednym poszerzyłam horyzonty, inne dały mi wiele inspiracji, kolejne zaowocowały poznaniem niezwykłych osób oraz pomogły mi określić plany i cele, a jeszcze inne udowodniły mi do czego absolutnie dążyć nie chcę. w każdym razie nabrałam wiele energii, zapału i determinacji i mam nadzieje, że stan ten potrwa jeszcze długo!

                             * poniżej link do bloga ossy. serdecznie polecam!






michael kors ss11. kors nie był nigdy absolutnie moim modowym idolem, aczkolwiek w tym co zaprezentował zakochałam się od razu, a jego kolekcja prześladuje mnie już od jakiegoś czasu i wydaje się być wręcz od A do Z moim must have'm. proste pomysły, szarości, beże i camelowe skórzane dodatki. nie mam więcej pytań.











You Might Also Like

1 komentarze

  1. logo mistrzowskie <3
    a z kolekcji Korsa mi sie najbardziej podoba ten zestaw z fioletowa spodniczką, sliczne :)

    OdpowiedzUsuń