BEACH HOUSE

19:09

dziś zapraszam do domku na plaży, czyli mój osobisty przewodnik po beach house!


beach house już dawno otrzymało miano mojego przeulubionego zespołu i darzę ich miłością absolutną. wszystko. no więc nic innego mi nie zostało jak tylko przekazać swe uczucia innym. 

po kolei zaczynając, proponuję dwie drogi, od 3 do 1 lub od 1 do 3. wszystko zależy od preferencji i upodobań, ponieważ te trzy propozycje najlepiej określa gradacja od wytrawnego do słodkiego. beach house [st] - wytrawny, devotion - pólsłodki, teen dream - słodki.

tak jak indywidualne są upodobania smakowe, tak indywidualnie należy odbierać muzykę beach house. z natury delikatna, rozmarzona i słodko gorzka, oddziałuje na emocje i na wyobraźnie. także zapraszam do słuchania i mam nadzieje, że te dźwięki nie tylko mi umilą jesienne wieczory (które w sumie ostatnio trwają chyba całą dobę sądząc po ilości słońca...).


beach house - teen dream
[sub pop, 2010]


beach house - zebra

beach house - norway

beach house - lover of mine



beach house - devotion
[carpark, 2008]


beach house - gila

beach house - turtle islands

beach house - heart of chambers



beach house - beach house
[carpark, 2006]



beach house - master of none


***
no i bonus dla koneserów!

beach house [itunes session]


You Might Also Like

0 komentarze