60s!

20:28

moje top 3 tego tygodnia sponsorują lata 60te. a to wszystko za sprawą mad men. tak...mnie również dopadł zachwyt nad klimatem tamtych czasów. eleganccy panowie z nieodłącznym papierosem, ultra kobiece panie, niepowtarzalna muzyka. jednym słowem niewyczerpane źródło inspiracji.


mad men style. styl, który oddziałuje na wielu projektantów i na obecne trendy. fasony, które już długo były nieobecne. no więc teraz czas na zmiany. kobiece linie i podkreślające figurę kroje, mają swój spektakularny come back!





















60s ads. czyli reklamy z lat 60tych. niejako motyw przewodni mad men, ale również niezwykła, rozpoznawalna i szeroko naśladowana do dziś retro stylizacja projektów. poniżej kilka fajniejszych plakatów na które udało mi się natrafić.











the beatles. no i na koniec oczywiście akcent muzyczny. lata 60te obfitują w muzyczne objawienia i dźwiękowe rewolucje, ale jakoś do the beatles mam chyba największy sentyment... zresztą wystarczy spojrzeć, szaleństwo dziewcząt wpadających w spazmy na ich widok, pisk, wrzask... no i wychodzą oni! tak, zdecydowanie jest to klimat lat 60tych o który mi tu chodzi!











You Might Also Like

0 komentarze