KURS KALIGRAFII I LETTERINGU

10:00


Moi drodzy dziś mam prawdziwą gratkę oraz niespodziankę, dla wszystkich fanów hand letteringu. Jeśli zachwycacie się krążącymi w sieci letteringowymi dziełami, chcielibyście sami zacząć tworzyć podobne, ale nie bardzo wiecie jak się do tego zabrać, to mam coś idealnego dla Was ;)

Ja zaczynając przygodę z liternictwem przekopałam niezliczone ilości tutoriali i stron w poszukiwaniu wskazówek jak właściwie zacząć, co zajęło naprawdę sporo czasu. Przez ostatni weekend miałam okazję zapoznać się z Kursem Kaligrafii i Letteringu przygotowanym przez eduweb.pl i muszę przyznać, że jest to naprawdę dobrze przygotowany materiał. Od podstaw możecie się dowiedzieć jakich narzędzi używać, jak stworzyć typograficzne dzieło od szkicu po wektoryzację. Solidna porcja przydatnej wiedzy, zarówno dla tych którzy traktują liternictwo jako hobby, ale również dla tych chcących ubogacić swoje grafiki/zdjęcia/rysunki/logo o ten zdecydowanie niepowtarzalny element.

Ja mimo, że naukę podstaw mam już za sobą, również znalazłam w nim kilka przydatnych wskazówek, myślę że na pewno zastosuję je przy tworzeniu kolejnych ilustracji!


No i dobra, ale gdzie ta niespodzianka?! Już mówię! Otóż przez najbliższy tydzień (15.11-22.11), zamawiając kurs, na stronie zakupu (link), wpisując w pole Chcę zrealizować Kartę Podarunkową, kod rabatowy: ATOGRZYWA otrzymacie rabat w wysokości 10%! Spieszcie się więc i zaczynajcie super przygodę z liternictwem :)



*

A tu przykłady moich letteringowych prac! 




You Might Also Like

0 komentarze